poniedziałek, 17 czerwca 2019 r.  Imieniny: Laury, Leszka, Marcjana
Wiadomości z tagiem TVP2  RSS
1,49 mln widzów „Koła fortuny” w sezonie 2018/2019. TVP2 zdecydowanym liderem

Dodano: 14.06.2019 20:55 | 1 odsłon | 0 komentarzy

Teleturniej „Koło fortuny” w sezonie 2018/2019 oglądało średnio 1,49 widzów, o 130 tys. osób mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 47,33 mln zł.

Tagi: TVP2
Źródło: https:

1,81 mln widzów „Familiady” w sezonie 2018/2019. TVP2 znokautowała konkurencję

Dodano: 13.06.2019 20:57 | 1 odsłon | 0 komentarzy

Teleturniej „Familiada” w sezonie 2018/2019 oglądało średnio 1,81 mln widzów, o 130 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji audycji nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 15,66 mln zł.

Tagi: TVP2
Źródło: https:

Turecki serial „Marzę o Tobie” letnią nowością TVP2

Dodano: 13.06.2019 20:42 | 1 odsłon | 0 komentarzy

W poniedziałek, 17 czerwca TVP2 rozpocznie emisję nowego tureckiego serialu „Marzę o Tobie”. Telenowela będzie emitowana od poniedziałku do piątku o godzinie 13:15, zastąpi „Miłosne potyczki”.

Tagi: TVP2
Źródło: https:

„Barwy szczęścia” nadal zdecydowanym liderem. Serial dla TVP2 zarobił 121,23 mln zł z reklam

Dodano: 11.06.2019 20:55 | 1 odsłon | 0 komentarzy

„Barwy szczęścia” w sezonie 2018/2019 śledziło 2,96 mln osób, o 250 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Serial nadal dawał Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 121,23 mln zł.

Źródło: https:

1,5 mln widzów programu „Europa da się lubić - 15 lat później”. TVP2 liderem rynku

Dodano: 11.06.2019 20:54 | 2 odsłon | 0 komentarzy

Nowy program „Europa da się lubić - 15 lat później” oglądało średnio 1,50 mln osób. TVP2 w czasie emisji reaktywowanego talk-show była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 3,48 mln zł.

Tagi: TVP2
Źródło: https:

„Rodzinka.pl” straciła 140 tys. widzów. 6,08 mln zł z reklam

Dodano: 11.06.2019 20:53 | 3 odsłon | 0 komentarzy

Czternasty sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 940 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 140 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajęła ostatni miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 6,08 mln zł.

Tagi: TVP2
Źródło: https:

Polsat liderem, duży spadek TVN. „M jak miłość” i mecz Macedonia Północna-Polska hitami

Dodano: 11.06.2019 20:35 | 2 odsłon | 0 komentarzy

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial TVP2 „M jak miłość” oraz eliminacyjny mecz do Euro 2020 Macedonia Północna-Polska. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Źródło: https:

Kto jest kim w nowym tureckim serialu? Poznaj bohaterów!

Dodano: 11.06.2019 14:42 | 1 odsłon | 0 komentarzy

"Marzę o Tobie" to turecki serial, który zastępuje w ramówce TVP2 "Miłosne potyczki". Kim są bohaterowie serialu? Sprawdź, kto jest kim i kto gra w "Marzę o Tobie"!

Tagi: TVP2
Źródło: https:

„Na sygnale” zyskało 100 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem

Dodano: 07.06.2019 20:54 | 0 odsłon | 0 komentarzy

Właśnie zakończony sezon serialu „Na sygnale” oglądało średnio 2,20 mln osób, o 100 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresem rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 35,49 mln zł.

Tagi: TVP2
Źródło: https:

Trwają castingi do „The Voice Kids 3”. Emisja zimą 2020 roku w TVP2

Dodano: 07.06.2019 20:41 | 2 odsłon | 0 komentarzy

Telewizja Polska właśnie poszukuje uczestników do trzeciej edycji talent-show „The Voice Kids”. Produkcja na antenie TVP2 będzie emitowana w zimowej ramówce 2020 roku.

Źródło: https:

Starsze wiadomości »
reklama
Erotyczne Video Rozmowy z Normalnymi  Dziewczynami ShowUp.tv - Darmowe sex kamerki: chat na żywo. Seks pokazy online - live show webcams

Copyright © 2008-2019 Top Filmweb to największy najczęściej odwiedzany polski serwis filmowy  - wszelkie prawa zastrzeżone