wtorek, 31 marca 2020 r.  Imieniny: Balbiny, Kamila, Kornelii
„Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku, 948 tys. zł z reklam

Dodano: 02.10.2019 20:52 | 12 odsłon | 0 komentarzy

Program „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” oglądało średnio 1,58 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 948 tys. zł.

Więcej w serwisie www.wirtualnemedia.pl »



Kod z obrazka
KomentarzeKomentarze:
reklama
Erotyczne Video Rozmowy z Normalnymi  Dziewczynami ShowUp.tv - Darmowe sex kamerki: chat na żywo. Seks pokazy online - live show webcams

Copyright © 2008 - 2020 Top Filmweb to największy najczęściej odwiedzany polski serwis filmowy  - wszelkie prawa zastrzeżone