poniedziałek, 22 października 2018 r.  Imieniny: Haliszki, Lody, Przybysłąwa
Wiadomości z tagiem Edward Norton  RSS
Edward Norton jako Hulk oraz Strasburger i koledzy w krainie automatów! Co jeszcze w TV?

Dodano: 21.09.2018 7:05 | 0 odsłon | 0 komentarzy

Program tv na piątek, 21.09.2018. W telewizji m.in. "Jeziorak", "300" i "Niesamowity Hulk". Program telewizyjny na piątkowy wieczór to również kolejne odcinki programów rozrywkowych Polsatu, czyli "World od Dance - Polska" i "Lepiej późno niż wcale". Na tym oczywiście nie koniec. Sprawdź nasze hity dnia na piątek, 21 września!

Źródło: https:

Edward Norton zażartował z MCU – jest porównanie z filmami Nolana

Dodano: 31.07.2018 9:46 | 4 odsłon | 0 komentarzy


Okazuje się, że w trakcie roastu Bruce'a Willisa Edward Norton podzielił się z uczestnikami nieco dłuższym żartem na temat MCU.

Źródło: https:

Edward Norton zażartował z MCU – jest porównanie z filmami Nolana

Dodano: 31.07.2018 9:46 | 2 odsłon | 0 komentarzy


Okazuje się, że w trakcie roastu Bruce'a Willisa Edward Norton podzielił się z uczestnikami nieco dłuższym żartem na temat MCU. Kilka tygodni temu kamery telewizyjne rejestrowały roast Bruce'a Willisa. Na razie nie mamy jeszcze okazji zobaczyć pełnego materiału, ale do sieci raz po raz trafiają kolejne doniesienia z wydarzenia. Wiemy, że pojawił się na nim Edward Norton - informowaliśmy Was już wcześniej, że w trakcie swojego wystąpienia żartował on z...

Źródło: https:

Edward Norton pół żartem, pół serio o słabym scenariuszu filmu Incredible Hulk

Dodano: 16.07.2018 11:47 | 3 odsłon | 0 komentarzy


W czasie roastu Bruce'a Willisa Edward Norton poruszył kwestię scenariusza do filmu Incredible Hulk.

Źródło: https:

Edward Norton pół żartem, pół serio o słabym scenariuszu filmu Incredible Hulk

Dodano: 16.07.2018 11:47 | 3 odsłon | 0 komentarzy


W czasie roastu Bruce'a Willisa Edward Norton poruszył kwestię scenariusza do filmu Incredible Hulk. Choć dziś większość fanów MCU nie potrafi wyobrazić sobie Bruce'a Bannera bez twarzy Marka Ruffalo, pierwszym Hulkiem projektu był Edward Norton. Tajemnicą poliszynela jest to, że popadł on w konflikt z włodarzami Marvela, czego przyczyną było choćby zachowanie aktora na planie filmu Incredible Hulk. Norton zaproponował kilka istotnych zmian w...

Źródło: https:

Wytwórnia filmowa Edwarda Nortona pozwana za pożar budynku

Dodano: 28.03.2018 10:50 | 10 odsłon | 0 komentarzy


Nie milkną echa pożaru na planie filmowym Motherless Brooklyn, którego reżyserem jest Edward Norton.

Źródło: https:

Wytwórnia filmowa Edwarda Nortona pozwana za pożar budynku

Dodano: 28.03.2018 10:50 | 7 odsłon | 0 komentarzy


Nie milkną echa pożaru na planie filmowym Motherless Brooklyn, którego reżyserem jest Edward Norton. Para, mieszkająca w budynku, który został dotknięty pożarem podczas kręcenia filmu Motherless Brooklyn , złożyła pozew przeciwko wytwórni filmowej Class 5 Productions, stwierdzając, że nie zostali ostrzeżeni, gdy wybuchł pożar. Erica i George Cruz twierdzą, że stracili cały swój dorobek w wyniku pożaru, który był efektem bezmyślnego korzystania z łatwopalnego sprzętu...

Źródło: https:

Pożar na planie Motherless Brooklyn, nowego filmu Edwarda Nortona. Zginął strażak

Dodano: 23.03.2018 16:19 | 10 odsłon | 0 komentarzy


Zgodnie z informacjami zagranicznych mediów, czwartkowego wieczora na planie filmu Motherless Brooklyn wybuchł pożar, w którym życie stracił jeden ze strażaków.

Źródło: https:

Pożar na planie Motherless Brooklyn, nowego filmu Edwarda Nortona. Zginął strażak

Dodano: 23.03.2018 16:19 | 8 odsłon | 0 komentarzy


Zgodnie z informacjami zagranicznych mediów, czwartkowego wieczora na planie filmu Motherless Brooklyn wybuchł pożar, w którym życie stracił jeden ze strażaków. Motherless Brooklyn  to nowy film reżyserowany przez Edwarda Nortona i będący jednocześnie adaptacją powieści Jonathana Lethema. Głównym bohaterem jest samotny detektyw, który cierpi na syndrom Tourette’a. Mężczyzna próbuje rozwiązać zagadkę morderstwa swojego mentora, a zarazem jedynego przyjaciela. W chwili obecnej trwa praca na planie zdjęciowym w Nowym Jorku, która wczorajszego...

Źródło: https:

Isle of Dogs (Rez. Wes Anderson) (2018)

Dodano: 09.03.2018 16:56 | 44 odsłon | 0 komentarzy

Najnowszy film Wesa Andersona, drugi po Fantastic Mr Fox, animowany. Mial on swoja premiere na tegorocznym Festiwalu Filmowym w Berlinie, tez jako pierwszy animowany film w glownym konkursie, otwierajacym festiwal. Film od pierwszej do ostatniej minuty krzyczy "Jestem Filmem Wesa Andersona!" i to w pozytywnym tego znaczeniu, szczegolnie dla milosnikow tego rezysera i jego specyficznego stylu. 101% Wesa Andersa w Wesie Andersonie. Akcja dzieje sie w niedalekiej przyszlosci w Japonii w  miescie Megasaki City, rzadzonego przez zlowieszczego Burtmistrza Kobayashi. Wywodzi sie on z dynastii, ktora od stuleci kocha koty. Kiedy w miescie wybucha epidemia "Psiej Grypy" wszystkie psy zostaja deportowane na "Trash Island". I tutaj zaczna sie glowna akcja filmu, kiedy 12letni Atari wyrusza na Trash Island w poszukiwaniu swojego psa Spotsa. Przy okazji natrafia na grupke psow, ktore pomoga mu w poszukiwaniach. Jak to u Wesa Andersona bywa, film naszpikowany jest gwiazdami, ktore udzielily czworonogom swoje glosy. Tez wazny aspekt jest Taki, ze Ludzie-Japonczycy mowia po Japonsku (pomijajac jedna studentke na semestrze zagranicznym), zas psy mowia po angielsku. I tak uslyszymy chociazby glosy takich aktorow jak Bryan Cranston, Jeff Goldblum, Bill Murray, Edward Norton, Harvey Keitel, F. Murray Abraham, Lieb Schreiber, Tilda Swinton, Greta Gerwing, Frances McDormand i Scarlett Johansson. Wsrod japonskich glosow jest naturalnie Ken Watanabe i inni, ktorzy niech mi znawcy kina japonskiego wybacza, nie znam. Film ma pare watkow i poza przygodami Atariego i psow, mamy tez Thriller polityczny. Mozna tez odnalezc odniesienia do wczesnych filmow Akiro Kurosawy z lat 60tych. Przy czym jak to u Wesa Andersona bywa fabula nie jest az tak mocna strona, jak ta wizualna. Ale znowu ten film po prostu wyglada pieknie, animacja, jest niesamowita, a dbalosc o detale. Jest np. jedna dluzsza scena przyrzadzania Sushi od podstaw, czyli od zabicia ryby i choc to moze uznac, za filmowa masturbacje, to naprawde wyglada ta scena pieknie. Calosc dopelnia charakterystyczna muzyka Alexandre Desplata oparta na poteznym brzmieniu japonskich bebnow taiko.     Przy czym sam musze zaznaczyc, ze mnie trudno jednoznacznie ocenic ten film. Przede wszystkim pamietam, ze jak za pierwszym razem obejrzalem The Grand Budapest Hotel bylem zachwycony, ale juz nastepne seanse odbieraly po troszku magie jaka czulem za pierwszym razem. Wiec nie wiem, czy podobnie nie moze byc z Isle of Dogs. Drugi mega subiektywny aspekt, to Taki, ze jestem wielkim fanem kotow i od malego dziecka panicznie sie balem psow. I ogolnie do dzisiaj jakos nie daze psow zaufaniem. Zas film Wesa Andersona nie tylko gloryfikuje psy, ale wlasnie wlasciciele kotow sa tutaj tymi zlymi. Miejscami sam sie zastanawialem, czy sam nie jestem potworem, skoro nie widzialem w tych czarnych charakterach az takich demonow. Ale te kwestie musza juz sobie milosnicy psow sami odpowiedziec, tak samo jak bardzo udalo sie odwzorowac charakter psow. Pare zanojomych mowi mi, ze bardzo sie to udalo. Tak tez podsumowujac jest to animowany film Wesa Andersona w calej swej wesoandersonowosci. I chyba moge ocenic na: 7,5WesaAndersona, a moze nawet -8WesaAndersona na /10WesowAndersonow.

Starsze wiadomości »
reklama
Erotyczne Video Rozmowy z Normalnymi  Dziewczynami ShowUp.tv - Darmowe sex kamerki: chat na żywo. Seks pokazy online - live show webcams

Copyright © 2008-2018 Top Filmweb to największy najczęściej odwiedzany polski serwis filmowy  - wszelkie prawa zastrzeżone